دانلود آهنگ جدید - دانلود MP3 - دانلود فول آلبوم - دانلود موزیک - آهنگ ایرانی - آهنگ ترکی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

همه چیز درباره محسن ابراهیم زاده - بیوگرافی

عکسها و بیوگرافی محسن ابراهیم زاده 

--------------------------------------------------------------------محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده

نام:محسن ابراهیم زاده

تاریخ تولد:17 شهریور 1366

محل تولد:تربت حیدریه

سبک : پاپ

پیشه:خواننده و آهنگساز و ترانه سرا

سال های فعالیت:1389-اکنون

--------------------------------------------------------------------

زندگینامه محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در سال 96 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

محسن ابراهیم زاده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آتینا

صحبت های باحال بهنام بانی در مورد زندگی و کارش

مصاحبه خواندنی بهنام بانی

بهنام بانی از خواننده های خوش صدایی است که به تازگی وارد عرصه موسیقی مجاز شده و با آهنگ هایش بر سر زبان ها افتاده است. او مهر 66 در شهر دامغان به دنیا آمده و امسال در فضای موسیقی گل کرده است. فعالیت های خود را با برگزاری کنسرت شروع کرده و اولین سری کنسرتش با استقبال خیلی گسترده مواجه شده است. با او گفتگویی ترتیب دادیم تا از رازهای موفقیت و حال و هوای این روزهایش بیشتر باخبر شویم. بهنام بانی

بهنام بانی

گفتگوی جذاب با بهنام بانی در مورد زندگی شخصی و کارش

آقای بانی، چه چیزی باعث شد که وارد عرصه موسیقی شوید؟ آیا به خاطر پدرتان که نوازنده هستند به کار در این زمینه تشویق شدید یا دلایل دیگری داشت؟
 صددرصد به خاطر پدرم که نوازنده بودند گرایش به موسیقی پیدا کردم ولی کلا به موسیقی علاقه داشتم. از همان دوران کودکی وقتی می خواندم با استقبال روبرو می شد و من هم ترغیب به ادامه این کار شدم و الان هدفم کلا این است که به بالاترین درجه موسیقی برسم. من از 9-8 سالگی آواز می خواندم. البته ابتدا با تلاوت قرآن شروع کردم و بعد از 10 سالگی در کنار پدرم می خواندم و پدرم با من تمرین می کردند.
 
بهنام بانی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آتینا

"بهنام بانی" از عشقش رونمایی کرد +تصویر

بهنام بانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

کاش میشد بچـگی را زنده کرد/ کودکی شد کودکانه گـریه کرد... شعر قهر قهر تا قیامت را سرود!/ آن قیامت که دمــــی بیشتر نبود... فاصله با کودکی هایمان چه کرد؟/ کاش میشد بچگانه خنده کرد. روز جهانی کودک مبارک عشق دایی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آتینا

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آتینا

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آتینا